- Organizator: Przemyska Biblioteka Publiczna im. Ignacego Krasickiego
- Data realizacji: 05.10.2021
- Kategoria: dla młodzieży, fabularna, motywy literackie
- Tryb gry: terenowa, domowa/kanapowa
- Sfinansowano z dotacji: Fundusz Promocji Kultury
Niebanalna forma powtórki z lektury? Współczesna interpretacja i forma przedstawienia utworu literackiego? Młodzi mieszkańcy Przemyśla wykorzystali platformę Action Track, by połączyć przyjemne z pożytecznym. Dzięki warsztatom tworzenia gier, poznali sposoby, by przyswajać wiedzę w imponującym tempie!
Balladyna 2.0 to historia Słowackiego osadzona w teraźniejszości. Alina i Balladyna to uczennice liceum w Przemyślu. Różnią się od siebie temperamentem i otwartością na świat. Wolny czas spędzają przed komputerem. Literacki Kirkor – pojawia się w grze jako Youtuber. Jak potoczą się losy młodych ludzi? Dlaczego jedna z sióstr niespodziewanie znika? Kto za tym stoi?
Odpowiedź na te pytania poznają śmiałkowie, którzy zechcą sprawdzić swoją wiedzę literacką, umiejętność analitycznego myślenia i kreatywność!