- Organizator: Książnica Zamojska
- Data realizacji: 19.10.2019
- Kategoria: dla dorosłych, dla młodzieży, edukacja regionalna, fabularna, motywy literackie, przygodowa
- Tryb gry: terenowa
- Sfinansowano z dotacji: Fundusz Promocji Kultury
„Jest rok 1926. Choć prowincjonalny Zamość czasy swojej świetności ma już dawno za sobą, nadal tętni życiem. Gdzieś w oddali słychać modlitwy bogobojnych chasydów, na Rynku Solnym handlarze dobijają targu, przy dworcu autobusowym do dorożki wsiada zdyszany mężczyzna. Gdy na chwile przystaniemy, możemy usłyszeć pomruki niedźwiedzia mieszkającego od niedawna w ogrodzie zoologicznym…”
W taki klimat przenosi nas pierwsza kryminalna zamojska mobilna gra miejska Quest(ja) Zygi. Powstała ona na warsztatach z gamifikowania literatury w aplikacji Action Track skierowanych do uczniów szkół średnich, które odbyły się w Książnicy Zamojskiej. Mobilna gra miejska jest inspirowana kryminałem Marcina Wrońskiego „Kwestja krwi”.