Polityka prywatności goodgames.pl
- Właścicielem serwisu goodgames.pl i jego subdomen jest Good Books Marcin Skrabka (NIP: 8992341635).
- Administratorem danych osobowych jest Marcin Skrabka, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Good Books Marcin Skrabka (adres firmy: ul. Komandorska 78A/1, 53-345 Wrocław).
- Administrator przetwarza dane osobowe dlatego, że w polu jego zainteresowania jest:
- wysyłanie newslettera do osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości mailowych
- otrzymywanie informacji i zapytań ofertowych od potencjalnych parterów i klientów serwisu
- informowanie o ofercie szkoleniowej Administratora i o wydarzeniach oraz projektach, które organizuje lub wspiera
- Administrator będzie przetwarzał dane osobowe pozostawione mu dobrowolnie w formularzu kontaktowym oraz formularzu do zapisu na newsletter: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres korespondencyjny.
- Administrator chroni przekazane mu dane osobowe i dokłada wszelkich starań, aby były dobrze chronione i bezpieczne. Przetwarza je:
- zgodnie z prawem
- zgodnie z określonymi celami
- nie dłużej niż jest to konieczne
- adekwatnie do wskazanych przez siebie celów
- W celu obsługi zapytań, realizacji usług i kontaktu przez formularz kontaktowy i newsletter Administrator przekazuje Twoje dane osobowe innym podmiotom:
- firmom kurierskim i pocztowym (w celu przekazania umów, rachunków, faktur, certyfikatów i materiałów promocyjnych oraz szkoleniowych)
- firmom, które świadczą usługi pośrednictwa w kwestiach płatności elektronicznych
- podmiotom i podwykonawcom, którzy świadczą usługi księgowe, prawne, informatyczne (w celu zrealizowania usług, obsługi zapytań i zleceń)
- firmom obsługującym newsletter (mailchimp.com i salesmanago.com)
Wszystkie wymienione podmioty, z którymi współpracuje Administrator gwarantują ochronę danych osobowych na wymaganym poziomie i podejmują odpowiednie kroki w celu zapewnienia bezpieczeństwa tym danym.
- Przekazane dane osobowe są zbierane w konkretnych celach:
- obsługiwania zapytań o usługi, produkty i współpracę
- obsługiwania zgłoszeń uczestników organizowanych przez Good Books Marcin Skrabka szkoleń, warsztatów i kursów
- realizowania zamówionej usługi newslettera, czyli na potrzeby komunikacji marketingowej
- realizowania umów (na czas umowy)
- Osoba przekazująca dane osobowe ma zawsze prawo do wglądu w te dane. Ma również prawo do dokonania zmian w ich treści, do ich sprostowania i usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu dot. przekazywania ich innym podmiotom. Każdy może wnieść sprzeciw w sprawie przetwarzania jego danych, może też żądać zaprzestania ich przetwarzania. W celu skorzystania z tych praw należy wysłać stosowny e-mail na adres goodbooks@goodbooks.pl. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo zgłosić naruszenia tego przetwarzania odpowiednim organom nadzorczym, które zajmują się ochroną prawną danych osobowych.
- Administrator chroni przekazane mu dane w sposób rzetelny, dokładny i uważny. Stosuje rozwiązania techniczne, które gwarantują wysokie bezpieczeństwo przekazanych mu danych objętych ochroną. Administrator nie udostępnia ich osobom nieupoważnionym, chroni je przed nieuprawnioną zmianą, usunięciem lub uszkodzeniem.
- Jeśli chcesz skontaktować się z Administratorem, wyślij wiadomość mailową na adres: goodbooks@goodbooks.pl.
Pliki cookies w goodgames.pl
- Serwis goodgames.pl i jego subdomeny wykorzystuje pliki cookies, czyli informacje tekstowe przechowywane na urządzeniach końcowych (jak np. komputer czy smartfon), które może odczytywać system teleinformatyczny Administratora (cookies własne) lub podmiotów trzecich.
- Serwis wykorzystuje cookies sesyjne (wygasające po zamknięciu przeglądarki) oraz cookies trwałe (przechowywane na urządzeniu końcowym i rozpoznające Ciebie przy kolejnej wizycie na serwisie).
- Przy pierwszej wizycie na serwisie zostajesz poinformowany o plikach cookies oraz poproszony o zgodę na ich przetwarzanie.
- Pliki cookies możesz w dowolnym momencie usunąć ze swojej przeglądarki.
- Cookies są wykorzystywane do zapewnienia prawidłowego działania serwisu oraz do celów analitycznych, społecznościowych i marketingowych, w tym:
- badania i obserwowania statystyk serwisu
- rozpoznania urządzenia wykorzystywanego do korzystania z serwisu
- badania preferencji użytkowników serwisu goodgames.pl po to, by lepiej dostosować do nich serwis