Pierwsza w Polsce mobilna gra miejska z wykorzystaniem nowoczesnych technologii dla osób niewidomych i…
Doświadczony marketing i projekt manager.
Pracowała przez wiele lat w turystyce. Zajmowała się projektami e-commerce, min. in. dla firm Travelplanet.pl, Domodi.pl (grupa WP). Współpracowała z instytucjami kultury i organizacjami pozarządowymi. Swoim doświadczeniem łączy świat biznesu, kultury i nauki.
Przygodę z kulturą rozpoczęła we Wrocławskim Towarzystwie Gitarowym, gdzie pełniła rolę dyrektora Organizacyjnego Festiwalu Gitara +. Następnie pracowała w Fundacji Krzyżowa jako koordynator letnich warsztatów dla młodzieży oraz w Kolegium Europy Wschodniej. Współpracowała także z Filharmonią Wrocławską (Narodowe Forum Muzyki).
Pracując w firmach e-commerce poznała zwinne metody zarządzania projektami. Dzięki temu mogła poznać je teoretycznie i praktycznie. Dlatego jest zwolenniczą ich adaptacji do projektów kulturalnych. Posiada certyfikaty PSM I, PSPO I organizacji Scrum.org, PRINCE 2 Foundation.
Alicja Krawczyńska jest doktorantką na Politechnice Wrocławskiej w obszarze Nauki o Zarządzaniu i Jakości. Zajmuje się zarządzaniem ryzykiem w Scrumie. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu „Kultura w sieci”.
W Good Games pełni rolę Project Managera. Prowadzi szkolenia z gamifikacji w kulturze, warsztaty z młodzieżą, organizuje i nadzoruje mobilne gry i questy, współpracując z bibliotekami, ośrodkami kultury, muzeami.
Miłośniczka natury, przestrzeni i muzyki klasycznej.
-
-
Miejsce to nie tylko materialna przestrzeń, to także lokalna kultura, społeczność ludzi, ich działania,…
-
Pomysł jest i projekt jest. Odbiorcy Waszej instytucji czekają na kolejne atrakcje i wydarzenia.…
-
Muzeum Historii Polski rozpoczęło nabór wniosków ogólnopolskiego programu grantowego „Patriotyzm Jutra”. To już XII…
-
Międzynarodowy Hackathon projektowania gier we włoskim Rimini, to spotkanie projektantów gier, animatorów i edukatorów,…
-
Marketingowiec wanted! Zespół Good Games i Good Books poszukuje piątego, marketingowego, elementu. Nieważne kim…
-
Mobilne gry w muzeum Jeżeli można nadzwyczaj ciekawie opowiedzieć dzieje Wrocławia po II wojnie…
-
Kształtowanie świadomości językowej i propagowanie dbałości o poprawność polszczyzny to dwa podstawowe cele kampanii…
-
W połowie grudnia Narodowe Centrum Kultury ogłosiło nabór do programu EtnoPolska 2020. Pojawiły się…
-
Projekty mobilności osób młodych i osób pracujących z młodzieżą z programu Erasmus + to…