Home Memory, Piotruś, puzzle, gra wielkoformatowa

Memory, Piotruś, puzzle, gra wielkoformatowa

Szukasz pomysłu na ponadczasowy projekt do programów dotacyjnych? Gra w formie drukowanych kart, puzzli lub wielkoformatowej planszy to coś, co zostanie w Twojej instytucji na długo po zakończeniu realizacji! Przyciągnie dzieci i młodzież z całymi rodzinami, a obok dobrej zabawy będzie także nauką, którą wszyscy zapamiętają. Dlaczego? Bo będą zaangażowani w jej odkrywanie. Szczególnie, jeśli uzupełnimy grę o wartościowe, edukacyjne warsztaty. 

TRADYCYJNE GRY

  • gra memory

    karty Memory

    Koncentracja i ćwiczenie pamięci to główne zalety gry memory. Do dobrej zabawy wystarczą dwie osoby, ale z powodzeniem można zagrać również w większym gronie. Gra oparta o klasyczną i znaną mechanikę dobierania kart w pary. W pudełku znajduje się 40 par kartoników.

  • karty Piotruś

    karty Piotruś

    Małym dzieciom Piotruś nigdy się nie znudzi, nieważne, czy grają dwie, trzy albo cztery osoby. Talia z 25 kartami, w tym czarny Piotruś bez pary, pozwalają na proste szybkie rozgrywki w różnym gronie. Pary na obrazkach dobiera się na podstawie trafnych skojarzeń.

  • puzzle

    puzzle

    Puzzle to okazja do spotkania i wspólnej zabawy dla szerokiej grupy odbiorców. Spowodują, że tematyka terenowej gry mobilnej będzie obecna w przestrzeni instytucji i uczestników gry znacznie dłużej. Puzzle można dostosować do wieku grupy docelowej.

gra wielkoformatowa

Prawdziwa gratka dla instytucji kultury, które uwielbiają innowacyjne działania.
Gra wielkoformatowa
na pewno stanie się największą lokalną atrakcją!

Wielkoformatowa gra planszowa różni się od tradycyjnej rozmiarem i zaangażowaniem uczestników: gracze nie siedzą przy stole, a pozostają w ruchu, przekładając sporej wielkości elementy zgodnie z ustaloną mechaniką. Tego typu gra o tematyce związanej z konkretnym powstaniem lub odzyskaniem przez Polskę niepodległości to doskonałe narzędzie popularyzujące wiedzę o wydarzeniach historycznych w Polsce i w regionie.

Wielkoformatowa gra planszowa może stanowić doskonałe uzupełnienie innych działań popularyzujących wiedzą o historii. Planszę będzie można wykorzystywać także w późniejszych działaniach, modyfikując mechanikę lub fabułę gry.

GRA WIELKOFORMATOWA: DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ ➜

CHCĘ TAKĄ GRĘ! / CHCĘ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ

    Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach. Pamiętaj, że każda gra jest inna, więc jej cena zależy od stopnia skomplikowania i ilości czasu, jakiego będzie wymagać jej przygotowanie. Im więcej szczegółów podasz nam na początku, tym szybciej wyślemy Ci naszą ofertę!

    Jaką grę chcesz stworzyć: *

    JAK WYKORZYSTAĆ TRADYCYJNE GRY W PROJEKCIE?

    • ikona nagroda

      Pomysł na nagrody!

      Realizujesz w projekcie działania, w których uczestnicy będą ze sobą rywalizować? Zaproponuj im nagrody, o które naprawdę warto powalczyć!

    • ikona warsztaty

      Dodatek do warsztatów lub zajęć edukacyjnych

      Wiesz już, że najlepiej uczyć się przez zabawę. Utrwal wiedzę uczestników warsztatów poprzez tradycyjne gry, które wzbudzą ich prawdziwe zaangażowanie!

    • ikona gra terenowa

      Uzupełnienie gry terenowej

      Organizujesz grę terenową? Świetnie! To oznacza, że przydadzą Ci się nie tylko nagrody, ale również gra, w którą będzie mógł zagrać każdy, wszędzie i zawsze.

     

    ZORGANIZUJ (MOBILNĄ) GRĘ TERENOWĄ

    Ideą gry terenowej jest zamiana przestrzeni w planszę do gry. Gracze poruszają się po ustalonej wcześniej trasie, odwiedzając wybrane miejsca i rozwiązując zadania, które mają doprowadzić ich do mety. Gry terenowe mogą opierać się na różnych mechanikach, a ich poziom trudności jest dostosowywany do wieku i możliwości graczy.

    Taką grę możesz przeprowadzić wykorzystując aplikację ActionTrack! Twoi odbiorcy pobiorą ją bezpłatne na swojego smartfona. Wirtualna mapa ukaże im kolejne miejsca, do których powinni się kierować oraz zadania do rozwiązania. Odpowiedzi uczestników wpłyną na fabułę gry i ich szansę na zwycięstwo!

    Gry terenowe przygotowywane przez Good Games charakteryzują się wciągającymi fabułami, które jednocześnie pełnią funkcję edukacyjną. Grę uczestnicy kończą z poszerzoną wiedzą na temat ustalony wcześniej przez Zamawiającego. Tematem takiej gry mogą być elementy związane z historią (wydarzenia, miejsca, postacie), literaturą lub lokalnym dziedzictwem.

    WARSZTATY

    • Jak pozyskać środki na grę

      WARSZTATY PROJEKTOWANIA KLASYCZNYCH GIER TERENOWYCH

      Celem warsztatów jest zaprojektowanie klasycznej gry terenowej przy współudziale młodzieży w ramach projektu edukacyjno-animacyjnego. Tematyka i fabuła gry będą oparte na materiałach przekazanych przez Zamawiającego. Gra może dotyczyć tematów historycznych: wydarzeń, miejsc lub postaci. Po warsztatach organizowana jest uroczysta premiera gry dla szerokiego grona odbiorców.

    • Metodyka zarządzania projektami a organizacja gier

      WARSZTATY PROJEKTOWANIA GIER TERENOWYCH Z WYKORZYSTANIEM NOWYCH TECHNOLOGII

      Celem warsztatów jest zaprojektowanie wspólnie z młodzieżą tradycyjnej gry terenowej wykorzystaniem nowych technologii, czyli platform i narzędzi Internetowych. Taki model pracy uwalnia kreatywność młodzieży, wspiera współpracę w zespołach, umiejętność korzystania i przetwarzania informacji. Przede wszystkim jednak pozwala eksplorować temat historii w angażującej formule.

    PROPOZYCJE INNYCH WARSZTATÓW

    • ikona warsztaty

      WARSZTATY PROJEKTOWANIA GRAFIK W CANVIE

      W czasie warsztatów uczestnicy poznają popularny i bezpłatny program Canva, który umożliwi tworzenie profesjonalnych grafik. Stworzone w czasie zajęć ilustracje mogą zostać wykorzystane w gotowej grze.

    • ikona warsztaty

      WARSZTATY STORYTELLINGU I BUDOWANIA FABUŁ

      W czasie warsztatów młodzież nauczy się podstawowych technik storytellingu i konstruowania opowieści. W przystępnej formie pozna teorię literatury, ideę monomitu, a także doświadczy oddziaływania emocjonalnego. A to wszystko oparte na przykładach: porozmawiamy nie tylko o klasykach literatury i filmu, ale także o reklamach i grach. Zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystają przy projektowaniu gry terenowej.

    • ikona warsztaty

      WARSZTATY DESIGN THINKING (dla licealistów)

      Uczestnicy spojrzą na swoją grę jak na produkt i skupią się na takich elementach jak grupa docelowa, założenia, funkcjonalności. Nauczą się dostrzegać różnice w projektowaniu gier dla dzieci i dla dorosłych, dla mieszkańców i turystów. Wiedzę wykorzystają nie tylko przy projektowaniu gry, ale także w przyszłości.

    • ikona warsztaty

      WARSZTATY FOTOGRAFICZNE (z własnym sprzętem)

      Uczestnicy nauczą się wykorzystywać funkcje swojego telefonu do robienia ciekawych zdjęć. Poznają podstawy kadrowania i operowania światłem. Ważnym elementem warsztatów będzie spacer planowaną trasą gry, by wykonane przez uczestników zdjęcia mogły zostać wykorzystane jako materiały graficzne.

    • ikona warsztaty

      WARSZTATY POSZUKIWANIA ŹRÓDEŁ

      Celem warsztatów jest rozbudzenie kreatywności młodzieży i wskazania miejsc, w których czekają inspiracje. Młodzież pozna najważniejsze bazy danych i archiwa cyfrowe, a także nauczy się weryfikowania znalezionych informacji – co szczególnie ważne w epoce fake newsów.  Istotnym elementem zajęć będzie także przedstawienie młodzieży podstaw prawa autorskiego, by mogli bezpiecznie korzystać ze zdobytych treści. Zebrane w trakcie warsztatów materiały zostaną wykorzystane przy projektowaniu gry.

    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

      Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach. Pamiętaj, że każda gra jest inna, więc jej cena zależy od stopnia skomplikowania i ilości czasu, jakiego będzie wymagać jej przygotowanie. Im więcej szczegółów podasz nam na początku, tym szybciej wyślemy Ci naszą ofertę!

      Co chcesz zorganizować? *

      [mc4wp_form id=”1853″]