Marketingowiec wanted! Zespół Good Games i Good Books poszukuje piątego, marketingowego, elementu. Nieważne kim jesteś i jakie masz wykształcenie, byle byś potrafił(a) skutecznie zarządzać działaniami marketingowymi.
Zakres zadań, jakie na Ciebie czekają:
- zarządzanie trade marketingiem dla marek Good Games i Good Books oraz nowych projektów, które planujemy na 2020 i kolejne lata;
- planowanie, budżetowanie i egzekucja działań marketingowych w różnych kanałach;
- dbałość o jakość treści marketingowych i sprzedażowych we wszystkich kanałach;
- samodzielne prowadzenie kampanii w social mediach – głównie Facebook, Instagram oraz Linkedin;
- tworzenie i pozyskiwanie contentu (w różnych formach i formatach) dla naszych serwisów, w tym samodzielne napisanie co najmniej 2 tekstów w tygodniu;
- prowadzenie kampanii w social mediach – głównie Facebook, Instagram oraz Linkedin;
- regularne przygotowanie i wysyłanie newslettera Mailchimp;
- zarządzanie sprzedażą miejsca w naszych serwisach www. i kanałach social media.
Co potrafi idealny marketingowiec?
- posiada co najmniej 3-letniego doświadczenie w dziale marketingu dużej firmy lub agencji marketingowej (w obszarze wsparcia procesu sprzedaży usług lub content marketingu)
- rozumie pojęcia konwersji działań marketingowych na sprzedaż
- wykaże się doświadczenia w prowadzeniu różnych projektów marketingowych – zarówno online jak i BTL
- potrafi obsługiwać WordPress’a i pisać pod SEO;
- obsługuje programy Canva, Photoshop, Corel (lub podobnych) w stopniu podstawowym, żeby samodzielnie tworzyć grafiki do social mediów;
- zna od strony praktycznej jeden z programów do e-mail marketingu: Mailchimp, GetResponse lub Freshmail;
– zrealizował kampanii reklamowych na FB oraz e-mail marketingu (najchętniej portfolio); - wykaże się znajomością Excel’a, Word’a, Power Point’a – w stopniu zapewniającym samodzielność pracy;
- zna język angielski, potrzebny do prowadzenia research’u i drobnych bieżących tłumaczeń;
- jest gotowy do okazjonalnych wyjazdów na konferencje i seminaria branżowe;
- w przyszłości będzie prowadził szkolenia;
- chce się kształcić się i wykorzystywać nowe umiejętności w codziennej pracy;
- pracuje samodzielnie – inicjatywa, dobra organizacja pracy i terminowość, to jej/go drugie imię:)
Co oferujemy?
- możliwość zmieniania świata kultury i edukacji;
- korzystanie z oferty naszych szkoleń;
- zen – w naszym biurze możesz siedzieć w kapciach i owinięty w koc;
- pracę z fachowcami z różnych dziedzin, także z zagranicy, którzy lubią to co robią;
- dostęp do unikalnych fińskich technologii edukacyjnych;
- współpracę przy innowacyjnych projektach i rozwój głowy, o jakim można tylko pomarzyć;
- elastyczne godziny biurowe (w granicach zdrowego rozsądku);
- racjonalny system motywacyjny, wypłatę na czas oraz dowolną formę rozliczeń.
Jak aplikować?
Zgłoszenia na stanowisko marketingowca prosimy przesyłać w formie CV na maila wspolpraca@goodbooks.pl. W treści maila prosimy również o parę słów o tym, dlaczego chcesz z nami współpracować. W temacie wiadomości wpisz: „współpraca + imię i nazwisko”. Oczekujemy na dopisek: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Good Books Marcin Skrabka”. W celu podjęcia współpracy czekamy na zgłoszenia do 31.01.2020.
Coś więcej o nas? Jak pracujemy?
- projektowo – najpierw planujemy, a potem robimy, ale nie boimy się eksperymentować. Mocno dbamy o hygge i szukamy najlepszych wzorców i metodyk projektowych. Jesteśmy Agile, Scrum i pływamy w błękitnym oceanie;
- zadaniowo – liczy się realizacja zadania, a nie czas, jaki nad nim spędzisz – szukamy tych, których lenistwo popycha do innowacji;
- skrupulatnie – wiemy, że diabeł tkwi w szczegółach, więc jeśli trzeba wykonać nudą i powtarzalną czynność, rozumiemy, że każda beczka miodu ma łyżkę dziegciu i bierzemy to odważnie na klatę;
- innowacyjnie – szukamy rozwiązań sprawdzonych, choćby w innych branżach i staramy się je przeszczepić na grunt kultury i edukacji.
Dlaczego to ogłoszenie jest takie długie?
Ponieważ wierzymy, że jeśli dobrze przedstawimy Ci to, co robimy, świadomie wejdziesz w nasz świat