Home ActionTrack

ACTIONTRACK - twórz własne edukacyjne gry mobilne!

ActionTrackActionTrack to platforma, która umożliwia tworzenie własnych gier mobilnych (terenowych, miejskich, a także quizów i testów).

Działa w formie edytora online, w którym projektujemy grę, a następnie udostępniamy ją w bezpłatnej aplikacji mobilnej ActionTrack.

Dzięki wykorzystaniu tej kombinacji, otrzymujemy narzędzie do gamifikacji i budowania zaangażowania w kulturze i edukacji poprzez smarfony.

Good Games jest wyłącznym partnerem na Polskę fińskiej firmy TAZ, która tworzy i rozwija oprogramowanie i aplikację ActionTrack!

Pobierz ActionTrack i sprawdź jak to działa!

  1. Uruchom na swoim telefonie połączenie z Internetem oraz sygnał GPS.
  2. Wejdź do sklepu aplikacji Google Play (Android) lub AppStore (iOS). Google PlayAppStore
  3. Znajdź i pobierz aplikację ActionTrack.
  4. Włącz aplikację. Następnie za pomocą aparatu zeskanuj kod QR gry, w którą chcesz zagrać!

Zagraj w grę testową!

Gra może odbywać się w 3 trybach

  • Jak działa ActionTrack

    w oparciu o lokalizację gracza i mapy Google (GPS) – jak w grze Pokemon GO

  • Jak działa ActionTrack

    z wykorzystaniem kodów QR, które prowadzą gracza od punktu do punktu

  • Jak działa ActionTrack

    „palcem po mapie”, czyli bez wychodzenia z domu, tzw. wersja kanapowa

Chcesz kupić licencję?

Wdrożenie obejmuje cykl szkoleń merytorycznych fabuła marketing + szkolenia z technicznej obsługi platformy. Szczegóły wdrożenia są ustalane indywidualnie na podstawie spersonalizowanych potrzeb i możliwości instytucji.

Pełne wdrożenie ActionTrack obejmuje kilka etapów:

  1. wspólne ustalenie celu i zakresu zastosowań ActionTrack
  2. przygotowanie procesu wdrożeniowego
  3. szkolenie techniczne z praktycznymi przykładami zastosowania ActionTrack w różnych typach gier
  4. szkolenie o gamifikacji, które pozwala zrozumienie jak wykorzystywać elementy, techniki i mechanizmy z gier do innych zastosowań, jak zamieniać narrację liniową z znaną z literatury lub opowieści na angażującą narrację znaną z gier
  5. udostępnienie rocznej licencji z dostępem dla dowolnej liczby stanowisk i nieograniczonej liczny gier dostępnych w czasie trwania licencji.
  6. wsparcie podczas projektowania kolejnych gier, promocji wydarzeń i działań marketingowych
  7. dostęp do innych gier i szablonów gier w postaci repozytorium

[mc4wp_form id=”1853″]