„Cyfrowa konwersja domów kultury” jest największym tegorocznym programem grantowym. To wyjątkowa okazja do zmiany…
Swoim doświadczeniem łączy światy biznesu i kultury i nauki. Zwolenniczka adaptacji zwinnych metodyk zarządzania projektami nie tylko do zastosowań biznesowych. Posiada certyfikaty PSM I, PSPO I organizacji Scrum.org, PRINCE 2 Foundation. Absolwentka studiów podyplomowych w obszarze zarządzania projektami i mediacji. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu „Kultura w sieci”, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, adiunkt na Politechnice Wrocławskiej. Jej zainteresowania badawcze to zarządzanie ryzykiem projektów niebiznesowych, zarządzanie interesariuszami, zastosowanie Scruma w instytucjach kultury. Pracowała przez wiele lat w turystyce. Zajmowała się projektami e-commerce. Jej droga zawodowa w sposób szczególny związana jest z budowaniem małych, zwinnych zespołów projektowych i rozwijaniem usług. Pracowała dla instytucji kultury i organizacji pozarządowych, głównie środowiska muzycznego Wrocławia. Od kwietnia 2019 roku zajmuje się wdrażaniem gamifikacji i gier w kulturze i edukacji, koordynuje realizację gier mobilnych i wielkoformatowych, opracowuje scenariusze gier, wspiera ich produkcję i promocję a także organizuje premierowe wydarzenia w ramach marki goodgames.pl. Prowadzi dedykowane szkolenia dla kadr kultury z zakresu zarządzania projektami kulturalnymi, wykorzystując narzędzia z różnych metodyk.
-
-
Słowo „konsorcjum” oznacza współudział. Konsorcjum ActionTrack to wspólne korzystanie z dostępu do narzędzia ActionTrack…
-
Jak czytać regulamin programu „Kultura Interwencje”? Dodajmy, że chodzi o regulamin, który zawiera pond…
-
AktualnościDotacje
4 Priorytety NPRCz 2.0. na lata 2021-2025, czyli jak rozwijać czytelnictwo w Polsce?
Projekt uchwały pod tytułem Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025, zwanego dalej…
-
Patriotyzm jutra to jeden z takich programów dotacyjnych, który łączy w sobie przeszłość, teraźniejszość…
-
Gamifikacja (grywalizacja) to elementy znane z gier wykorzystywane w sytuacjach nie związanych z grami.…
-
Skąd wiemy, jaka propozycja kulturalna spotka się z największym zainteresowaniem odbiorców lokalnego domu kultury…
-
Mobilny przewodnik na smartfona z wykorzystaniem ActionTrack kłania się do usług. Prowadzi przez miasto,…
-
EtnoPolska 2021 to nowe możliwości dofinansowania działań wspierających popularyzację tradycji i rozwijanie materialnego i…
-
Przeglądając na stronie internetowej Poczty Polskiej znaczki pocztowe wycofane z obiegu, ale nadal dostępne…