Mówi się, że podróże kształcą. Z moich doświadczeń wynika, że raczej zaskakują. Czasem jest…
Projektant gier, starszy wykładowca na specjalności Gamedec Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ze studentami dzieli się wiedzą z takich przedmiotów jak grywalizacja, zarządzanie projektem, projektowanie edugier,/ gier miejskich i ARG / gier karcianych i planszowych. Autor kilkudziesięciu larpów, gier miejskich, planszowych i karcianek. Organizator festiwali gier (2007 – 14 Hardkon, 2016 – Dramhaven), warsztatów a od jesieni 2014 roku współtwórca larpowej sceny BlackBox 3City. Dwukrotnie nagrodzony w konkursie Złote Maski za najlepszy scenariusz larpu. Autor artykułów, prelekcji i prezentacji o projektowaniu gier, redaktor sekcji „Modern Education is Fun” w drugiej edycji „The Book of Trends in Education” oraz publikacji „Nasiona, Drzewa Ogrody” o historii larpowania w Polsce.
-
-
Jednym z największych grzechów naszego systemu edukacyjnego jest jego całkowite podporządkowanie systemowi punktowemu. Oceniamy…
-
Kutno. Czterdziestotysięczne miasto w centralnej Polsce. Lokowane w 1386 roku jako prywatne miasto szlacheckie…
-
Konieczność częstych podróży wiąże się nierozerwalnie z dużymi pokładami wolnego czasu, który spędzam w…