Miasto o niebanalnej nazwie Gniew, z którą wiąże się ciekawa historia a z samym…

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UWr oraz studiów w Instytucie Prawa Własności Intelektualnej UJ. Stypendysta MKiDN w zakresie zarządzania kulturą i wspierania rozwoju kadr kultury. Członek stowarzyszenia EURead (Stiftung Lesen).
Całe życie zawodowe związany z książkami, edukacją kulturalną oraz nowymi technologiami. Przez wiele lat pracował jako wydawca w Wolters Kluwer Polska. Założyciel i współtwórca (w latach 2012- 2014) wydawnictwa Książkowe Klimaty i portalu czeskieklimaty.pl. Wierzy w siłę literatury i bibliotek. Badacz zjawisk kulturowych, zwłaszcza w zakresie edukacji kulturowej, budowania nowoczesnej oferty instytucji kultury oraz wykorzystania big data w zarządzaniu kulturą. Twórca koncepcji programowych i programów nauczania dla m. in. Instytutu Studiów Klasycznych i Orientalnych UWr., Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa czy też Studium Kształcenia Animatorów Kultury i Bibliotekarzy „SKiBA”. Ma na swoim koncie projekty (service design) bibliotek zarówno cyfrowych jak i tradycyjnych – m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego oraz MBP Wrocław (Centrum Innowacji Przejście).
Pomysłodawca wielu wydarzeń i programów edukacyjnych dla kadr kultury m.in.:
* Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych w instytucjach kultury (dla Instytutu Książki),
* PubTechPoland (dla Instytutu Książki),
* Akademia Dobrego Księgarza (dla Fundacji Kukatko),
* Dwa Bratanki – odkrywamy literaturę węgierską (dla Węgierskiego Instytutu Kultury),
* Na północ – literatura skandynawska w Polsce (dla Duńskiego Instytutu Kultury, Ambasady Norwegii, Szwecji, Finlandii).
Na co dzień prowadzi inicjatywę Good Books (goodbooks.pl) skupiającą edukatorów zajmujących się podnoszeniem kompetencji kadr kultury. W 2019 roku powołał do życia markę Good Games (goodgames.pl), gdzie wraz z fińskim Team Action Zone, pracuje nad sposobami łączenia nowych technologii z tradycyjnymi książkami, szczególnie w zakresie gamifikowania treści książek jako jednego ze sposobów promocji czytelnictwa wśród najmłodszych pokoleń.
W Good Games wraz z fińskim Team Action Zone, pracuje nad sposobami łączenia nowych technologii z tradycyjnymi książkami, szczególnie w zakresie gamifikowania treści książek jako jednego ze sposobów promocji czytelnictwa wśród najmłodszych pokoleń.
-
-
Do zespołu Good Games poszukujemy osoby, która będzie prowadziła samodzielne realizacje mobilnych gier terenowych…
-
Szkolenie online „Gamifikowanie literatury pięknej i wydarzeń kulturalnych na smartfonach” zostało przeprowadzone dla pracowników…
-
Do zespołu Good Games poszukujemy osoby, która będzie prowadziła samodzielne realizacje mobilnych gier terenowych…
-
Do zespołu Good Games poszukujemy samodzielnej osoby, która będzie odpowiedzialna za proces realizacji mobilnych gier terenowych,…
-
Aktualności
Zagraj w przyrodę – fińskie inspiracje w edukacji i turystyce przyrodniczej i leśnej – webinar
by GabrielaPragniemy zaprosić do udziału bezpłatnym webinarze dotyczącym projektowania i stosowania mobilnych edukacyjnych ścieżek przyrodniczych…
-
Do zespołu Good Games poszukujemy osoby, która będzie prowadziła samodzielne realizacje mobilnych gier terenowych…
-
Poszukujemy naukowca, który wraz z zespołem Good Games będzie wdrażał innowacje w edukacji i…
-
Good Books oraz Good Games od blisko 15 lat zajmuje się podnoszeniem kompetencji kadr…
-
Do zespołu Good Games/Good Books poszukujemy marketing managera, który będzie prowadził działania trade marketingowe…