Good Books oraz Good Games od blisko 15 lat zajmuje się podnoszeniem kompetencji kadr kultury i edukacji poprzez organizowanie szkoleń i warsztatów oraz wdrażanie innowacji do bibliotek, muzeów i ośrodków kultury. W naszej pracy wykorzystujemy nowoczesne narzędzia i metody działania, jednocześnie dbając o kompleksową obsługę klientów.
Tworzymy niestandardowy i kreatywny zespół, poszukujący nieustannie nowych sposobów na docieranie z wiedzą zarówno do dużych jak i małych instytucji kultury, aby pomagać im w przyciąganiu do nich nowych odbiorców.
W związku z rozwojem Good Books i Good Games poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. obsługi i sprzedaży szkoleń.
Praca jest w biurze we WROCŁAWIU, w dniach roboczych, w godzinach 8:00-16.00. Po okresie wdrożenia możliwa jest częściowo zdalna praca. Pandemia nam nie przeszkadza – będziesz miał koło siebie oczyszczacz powietrza, środki dezynfekujące i sporo metrów kwadratowych, także żaden wirus się nie przedrze 😊
Jak widzimy Twoje zadania?
- wspierasz organizacyjnie i technicznie (online) trenerów w organizowaniu i przeprowadzaniu szkoleń
- realizujesz cele handlowe poprzez telefoniczny, i mailowy kontakt z naszymi obecnymi i przyszłymi klientami (kontakty wychodzące oraz obsługa zapytań wpływających)
- odpowiadasz za procesy sprzedaży od pierwszego kontaktu po realizację i ewaluację naszych usług
- współpracujesz z zespołem wewnętrznych specjalistów oraz podwykonawców
- masz oczy szeroko otwarte – analizujesz rynek i jego odbiorców
- potrafisz aktywnie słuchać i reagujesz na potrzeby odbiorców
- cyklicznie raportujesz status prac prowadzonych w obrębie projektów szkoleniowych
- budujesz i utrzymujesz stałe relacje z klientami
Czego oczekujemy?
- udokumentowanego 2-3 letniego doświadczenia w obsłudze klienta – idealnie usług lub produktów online
- znajomości platform webinarowych np. Clickmeeting, LiveWebinar, Teams, Zoom etc.
- umiejętności prowadzenia rozmowy przez telefon – nasza praca to nieustanny kontakt z klientami
- słuchania, diagnozowania i analizowania potrzeb naszych odbiorców, tak aby przygotować dla jak najlepszą ofertę
- skrupulatności, zorganizowania i wytrwałości w realizowaniu powierzonych zadań niczym u niemieckiej księgowej
- samodzielności – posiadania inicjatywy, dobrej organizacji i terminowości, czyli dowożenia na czas 🙂
- wyrozumiałości i cierpliwości w stosunku do klientów i ich potrzeb
- umiejętności samodzielnej pracy – działamy w myśl zasady „ufaj i sprawdzaj”
- chęci do dokształcania się oraz współpracy z resztą zespołu, a także dzielenia się dobrymi praktykami
- znajomości Excel’a, Word’a, Power Point’a – w stopniu zapewniającym samodzielność pracy
- inicjatywy – jeśli widzisz, że można coś ulepszyć, działaj!
Co byłoby fajne, ale nie jest konieczne?
- masz w swojej karierze epizody pracy w instytucji kultury lub samorządzie na szczeblu powiatowym lub wojewódzkim (idealnie biblioteka lub centrum kultury) – duuuuży PLUS 🙂
- bywasz w bibliotece, chodzisz do muzeum, czytasz książki i masz wiedzę o zjawiskach z pogranicza kultury i edukacji – drugi duuuuży PLUS 🙂
- miałeś(-aś) okazję pracować z klientami z instytucji publicznych
Co oferujemy?
- pracę na produktach i usługach, które są sprawdzone i często unikalne
- pracę z klientami, którzy nas lubią i których my bardzo lubimy 🙂
- możliwość korzystania z oferty naszych szkoleń
- system motywacyjny dopasowany do specyfiki firmy i wypłatę na czas oraz dowolną formę rozliczeń (umowa o pracę, b2b, zlecenie)
Coś więcej o nas? Jak pracujemy?
- projektowo – najpierw planujemy a potem robimy, ale nie boimy się eksperymentować. Mocno dbamy o hygge i szukamy najlepszych wzorców i metodyk projektowych. Jesteśmy Agile, Scrum i jak trzeba pływamy w błękitnym oceanie;
- zadaniowo – liczy się realizacja zadania, a nie czas jaki nad nim spędzisz – szukamy tych, których lenistwo popycha do innowacji
- skrupulatnie – wiemy, że diabeł tkwi w szczegółach, więc jeśli trzeba wykonać nudną i powtarzalną czynność, rozumiemy, że każda beczka miodu ma łyżkę dziegciu i bierzemy to odważnie na klatę
- innowacyjnie – szukamy rozwiązań sprawdzonych w innych branżach i staramy się je przeszczepić na grunt kultury i edukacji;
Dlaczego to ogłoszenie jest takie długie?
Ponieważ wierzymy, że jeśli dobrze przedstawimy Ci to co robimy, świadomie wejdziesz w nasz świat.
Jak aplikować:
- zgłoszenia w formie CV + list motywacyjny (może być w formie nagrania video lub mp3), dlaczego chcesz z nami współpracować, prosimy słać na: wspolpraca@goodbooks.pl
- wpisując w temacie wiadomości: „specjalista szkolenia + imię i nazwisko”
- z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Good Books Marcin Skrabka w celu podjęcia współpracy
- czekamy na nie do 15.03.2021
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.