Jeżeli zapytamy przypadkowych przechodniów, kim był Józef Hofmann, to prawdopodobnie nie będą wiedzieli. Chyba, że zadamy to pytanie studentom przed wejściem do Akademii Muzycznej lub melomanom w drodze na koncert do filharmonii. Wtedy prawdopodobnie usłyszymy, że Hofmann to pianista i kompozytor. Jeżeli jednak weźmiemy do ręki wycieraczkę samochodową lub spinacz biurowy (spinacz będzie łatwiej znaleźć pod ręką) i zapytamy, kto wynalazł jedno lub drugie, to szansa, że usłyszymy poprawną odpowiedź jest minimalna. A był to… Józef Hofmann. Ten Józef Hofmann. A co wspólnego mają Józef Hoffmann i program Fundacji BGK „Dzieci Kapitana Nemo”?
Z wykształcenia inżynier projektant wzornictwa. Ukończyła Politechnikę Krakowską na Wydziale Mechanicznym. Kontynuuje swoją edukację w wybranym przez siebie polu zainteresowań i zawodowej kariery na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Nie wyobraża sobie życia bez łączności ze społecznością artystów – światem talentów i wyobraźni, w którym wszystko jest możliwe.
To multidyscyplinarny projektant lubiący tworzyć rzeczy piękne i funkcjonalne. Jest także początkującym UX Designerem w kole naukowym CodersCrew. Gotowa do podejmowania wyzwań ze względu stałe pragnienie uczenia się.
Świetnie się odnajduje jako projektant gier, gdyż jednym z jej celów życiowych jest praca w firmie zajmującej się kreowaniem nowych produktów. Jest autorką kilku gier mobilnych dla Good Games.
W wolnych chwilach opiekuje się studentami biorących udział w programie Erasmus. Sama uwielbia podróżować. Rodzina często o niej mówi: Wszędobylska. Ma za sobą wymianę w Singapurze i praktyki w Danii. Odpoczynek od pracy przy komputerze znajduje w grach planszowych oraz spożywaniu niezliczonej ilości czekolady.
-
-
Fabuła powieści może być znakomitą podstawą do zaprojektowania gry miejskiej. Wykorzystując mechanizmy gamifikacji i…
-
Czy nie mając wiedzy i umiejętności technologicznych można projektować mobilne gry terenowe? Oczywiście, bo…