Zadania dla producenta mobilnych gier terenowych:
- zaplanowanie etapów i procesów dla poszczególnych projektów mobilnych gier terenowych dla naszych klientów
- organizacja mobilnych gier terenowych w technologii ActionTrack u klientów w całej Polsce
- budżetowanie działań, opracowywanie kosztorysów
- opracowanie umów i przygotowywanie odpowiednich rozliczeń
- zlecanie i nadzór zadań dla wykonawców poszczególnych etapów prac
- realizacja działań marketingowych związanych z promocją gier dla klientów
- wsparcie procesu obsługi klientów w zakresie samodzielnej realizacji gier mobilnych
- rozwój portfolio gier i contentu dla platformy ActionTrack
- tworzenie i pozyskiwanie contentu o grach na portal goodgames i profil Facebooka
Czego oczekujemy?
- co najmniej 3-letniego udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku w event marketingu lub realizacji projektów w instytucji kultury
- gotowości do wyjazdów do różnych miejscowości w Polsce na realizację gier, konferencje i seminaria branżowe;
- znajomości Excel’a, Word’a, Power Point’a – w stopniu zapewniającym samodzielność pracy;
- znajomości j. angielskiego do prowadzenia research’u i drobnych bieżących tłumaczeń;
- gotowości do prowadzenia szkoleń i samodzielnych wystąpień publicznych;
- nieustannego dokształcania się i wykorzystywania nowych umiejętności w codziennej pracy;
- umiejętności decydowania o priorytetach
- samodzielności – inicjatywy, dobrej organizacji i terminowości
- kreatywności oraz niemieckiego wręcz uporządkowania pozwalającego zachować spokój w trakcie prowadzenia projektu i pracy z klientami
Mile widziane, choć niekonieczne
- doświadczenie w projektowaniu fabuł gier terenowych/miejskich (udokumentowane portfolio gier i realizacji plenerowych)
- wiedza o grach i mechanizmach projektowania
- znajomość zagadnień questingu i geocachingu
Co oferujemy?
- racjonalny system motywacyjny, wypłatę na czas oraz dowolną formę rozliczeń.
- możliwość zmieniania świata kultury i edukacji;
- korzystanie z oferty naszych szkoleń;
- pracę z fachowcami z różnych dziedzin, także z zagranicy, którzy lubią to co robią;
- dostęp do unikalnych fińskich technologii edukacyjnych;
- współpracę przy innowacyjnych projektach i rozwój głowy, o jakim można tylko pomarzyć;
Jak aplikować?
Zgłoszenia w formie CV + parę słów o tym, dlaczego chcesz z nami współpracować, prosimy wysyłać na: hr@goodgames.pl do 25.09.2020 r.
W temacie wiadomości wpisz: „współpraca + imię i nazwisko”.
CV powinno zawierać klauzulę:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. EU L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez Good Books Marcin Skrabka (adres firmy: ul. Komandorska 78A/1, 53-345 Wrocław).
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.