Home » Jak powstał ActionTrack?

Pisaliśmy dotychczas o tylu różnych aspektach platformy ActionTrack! Pokazaliśmy wam jak wykorzystać gry w instytucjach kultury, jak wyglądają warsztaty tworzenia gier z młodzieżą. Dzieliliśmy się z Wami radościami kolejnych premier. Wiecie, jak wykorzystać grywalizację w działaniach edukacyjnych, patriotycznych i animacyjnych. Ale jest jedna rzecz, której na pewno jeszcze nie wiecie: jak powstał ActionTrack? 🙂 Dziś przedstawiamy Wam założyciela fińskiej firmy Team Action Zone, twórcę aplikacji ActionTrack. Oto Kari Laurila.

Entuzjazm, radość i pozytywny feedback od naszych klientów wkrótce doprowadziły do powstania wielofunkcyjnej aplikacji nazwanej ActionTrack.

 

Od samego początku najważniejsi są dla nas klienci. Robimy regularne warsztaty, aby zrozumieć wymagania i potrzeby klientów z różnych branży. Zobaczyliśmy, że naprawdę możemy zaproponować tę aplikację zupełnie różnym segmentom rynku, ponieważ platforma jest elastyczna, uniwersalna i łatwa do obsługi.

Już przez pierwsze lata zrozumieliśmy, że czeka nas sporo wyzwań. Nasi pracownicy obsługiwali najlepsze marki i ich pracowników za całego świata.

ActionTrack

ActionTrack to fińska platforma, która umożliwia tworzenie własnych gier mobilnych: terenowych, miejskich a także quizów i zajęć w budynkach. Działa w formie edytora online, w którym projektujemy grę a następnie udostępniamy ją w bezpłatnej aplikacji mobilnej ActionTrack. Dzięki wykorzystaniu tej kombinacji, otrzymujemy narzędzie do gamifikacji i budowania zaangażowania w kulturze i edukacji poprzez smarfony.

Rozgrywki mogą odbywać się w trzech trybach: w oparciu o lokalizację gracza i mapy Google (GPS); z wykorzystaniem kodów QR oraz „palcem po mapie”, czyli bez wychodzenia na dwór. Gry przygotowane za pomocą ActionTrack wykorzystują większość funkcji smartfonów, takich jak przesyłanie odpowiedzi na pytania, zdjęć czy filmów. Organizator gry ma podgląd w rozgrywki oraz dostęp do odpowiedzi, rankingów i statystyk.

Chcesz poznać więcej możliwości ActionTrack, sprawdzić przykładowe gry i usłyszeć o naszych pomysłach na wykorzystanie gier w Twojej organizacji?

Napisz: info@goodgames.pl, zadzwoń: 720 885 333, lub zostaw swoje dane, a my odezwiemy się do Ciebie!

    Zobacz także

    [mc4wp_form id=”1853″]