Branża gier w Polsce wciąż utrzymuje wysoką dynamikę wzrostu. Przy okazji omówienia poprzedniej edycji…
Grywalizacja
-
-
AktualnościGrywalizacja
H. P. Lovecraft, mitologia Cthulhu i grywalizacja. Jak wykorzystać popularny trend, aby promować czytelnictwo?
by Łukasz BraunNazywany “Samotnikiem z Providence” H. P. Lovecraft (1890-1937) jest uznawany za jednego z ojców…
-
Wiadomo już, że gry mają walor edukacyjny – warto jednak przyjrzeć się temu zagadnieniu…
-
Najbardziej klasycznym przykładem (przynajmniej w Polsce) gamifikowania literatury jest bezsprzecznie uniwersum Wiedźmina. Świat, który…
-
Pisaliśmy dotychczas o tylu różnych aspektach platformy ActionTrack! Pokazaliśmy wam jak wykorzystać gry w…
-
Zamki w grach, książkach i serialach pojawiają się dość często. Wydaje się, że każda…