Home Aktualności Poszukiwany marketingowiec do naszego zespołu!

Poszukiwany marketingowiec do naszego zespołu!

by Alicja Krawczyńska
Opublikowano:

Marketingowiec wanted! Zespół Good Games i Good Books poszukuje piątego, marketingowego, elementu. Nieważne kim…

Marketingowiec

Marketingowiec wanted! Zespół Good Games i Good Books poszukuje piątego, marketingowego, elementu. Nieważne kim jesteś i jakie masz wykształcenie, byle byś potrafił(a) skutecznie zarządzać działaniami marketingowymi.

Zakres zadań, jakie na Ciebie czekają:

  • zarządzanie trade marketingiem dla marek Good GamesGood Books  oraz nowych projektów, które planujemy na 2020 i kolejne lata;
  • planowanie, budżetowanie i egzekucja działań marketingowych w różnych kanałach;
  • dbałość o jakość treści marketingowych i sprzedażowych we wszystkich kanałach;
  • samodzielne prowadzenie kampanii w social mediach – głównie Facebook, Instagram oraz Linkedin;
  • tworzenie i pozyskiwanie contentu (w różnych formach i formatach) dla naszych serwisów, w tym samodzielne napisanie co najmniej 2 tekstów w tygodniu;
  • prowadzenie kampanii w social mediach – głównie Facebook, Instagram oraz Linkedin;
  • regularne przygotowanie i wysyłanie newslettera Mailchimp;
  • zarządzanie sprzedażą miejsca w naszych serwisach www. i kanałach social media.

Co potrafi idealny marketingowiec?

  • posiada co najmniej 3-letniego doświadczenie w dziale marketingu dużej firmy lub agencji marketingowej (w obszarze wsparcia procesu sprzedaży usług lub content marketingu)
  • rozumie pojęcia konwersji działań marketingowych na sprzedaż
  • wykaże się doświadczenia w prowadzeniu różnych projektów marketingowych – zarówno online jak i BTL
  • potrafi obsługiwać WordPress’a i pisać pod SEO;
  • obsługuje programy Canva, Photoshop, Corel (lub podobnych) w stopniu podstawowym, żeby samodzielnie tworzyć grafiki do social mediów;
  • zna od strony praktycznej jeden z programów do e-mail marketingu: Mailchimp, GetResponse lub Freshmail;
    – zrealizował kampanii reklamowych na FB oraz e-mail marketingu (najchętniej portfolio);
  • wykaże się znajomością Excel’a, Word’a, Power Point’a – w stopniu zapewniającym samodzielność pracy;
  • zna język angielski, potrzebny do prowadzenia research’u i drobnych bieżących tłumaczeń;
  • jest gotowy do okazjonalnych wyjazdów na konferencje i seminaria branżowe;
  • w przyszłości będzie prowadził szkolenia;
  • chce się kształcić się i wykorzystywać nowe umiejętności w codziennej pracy;
  • pracuje samodzielnie – inicjatywa, dobra organizacja pracy i terminowość, to jej/go drugie imię:)

Co oferujemy?

  • możliwość zmieniania świata kultury i edukacji;
  • korzystanie z oferty naszych szkoleń;
  • zen – w naszym biurze możesz siedzieć w kapciach i owinięty w koc;
  • pracę z fachowcami z różnych dziedzin, także z zagranicy, którzy lubią to co robią;
  • dostęp do unikalnych fińskich technologii edukacyjnych;
  • współpracę przy innowacyjnych projektach i rozwój głowy, o jakim można tylko pomarzyć;
  • elastyczne godziny biurowe (w granicach zdrowego rozsądku);
  • racjonalny system motywacyjny, wypłatę na czas oraz dowolną formę rozliczeń.

Jak aplikować?

Zgłoszenia na stanowisko marketingowca prosimy przesyłać w formie CV na maila [email protected]. W treści maila prosimy również o parę słów o tym, dlaczego chcesz z nami współpracować. W temacie wiadomości wpisz: „współpraca + imię i nazwisko”. Oczekujemy na dopisek: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Good Books Marcin Skrabka”.  W celu podjęcia współpracy czekamy na zgłoszenia do 31.01.2020.

Coś więcej o nas? Jak pracujemy?

  • projektowo – najpierw planujemy, a potem robimy, ale nie boimy się eksperymentować. Mocno dbamy o hygge i szukamy najlepszych wzorców i metodyk projektowych. Jesteśmy Agile, Scrum i pływamy w błękitnym oceanie;
  • zadaniowo – liczy się realizacja zadania, a nie czas, jaki nad nim spędzisz – szukamy tych, których lenistwo popycha do innowacji;
  • skrupulatnie – wiemy, że diabeł tkwi w szczegółach, więc jeśli trzeba wykonać nudą i powtarzalną czynność, rozumiemy, że każda beczka miodu ma łyżkę dziegciu i bierzemy to odważnie na klatę;
  • innowacyjnie – szukamy rozwiązań sprawdzonych, choćby w innych branżach i staramy się je przeszczepić na grunt kultury i edukacji.

Dlaczego to ogłoszenie jest takie długie?

Ponieważ wierzymy, że jeśli dobrze przedstawimy Ci to, co robimy, świadomie wejdziesz w nasz świat 🙂

Zobacz także